1) Jak postupovat při reklamaci
Pro rychlé a bezproblémové vyřešení reklamace od vás potřebujeme zaslat balíkem reklamované zboží se správně vyplněným reklamačním formulářem, ve kterém je potřeba zadat následující údaje:
- Jméno a příjmení,
- datum nákupu,
- číslo faktury,
- přesný popis závady.
Reklamační formulář si můžete stáhnout zde.
2) Odstoupení od smlouvy
Dle občanského zákoníku můžete do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. V tom případě od vás budeme potřebovat zaslat balíkem dané zboží společně se správně vyplněným formulářem, ve kterém je potřeba zadat následující údaje:
- Jméno a příjmení,
- datum nákupu,
- číslo faktury,
- název zboží,
- číslo účtu, na který chce vrátit peníze.
Formulář pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.
3) Výměna zboží nebo velikosti
V případě, že budete chtít vyměnit zakoupené zboží nebo velikost, tak od vás budeme potřebovat zaslat balíkem dané zboží společně se správně vyplněným formulářem, ve kterém je potřeba zadat následující údaje:
- Jméno a příjmení,
- datum nákupu,
- číslo faktury,
- název zakoupeného zboží,
- pokyny pro výměnu (jiný produkt, jinou velikost, apod.).
Formulář pro výměnu zboží nebo velikosti si můžete stáhnout zde.
Kam poslat balík se zbožím?
Balík zašlete prosím na adresu naší kamenné prodejny. O dalším postupu vás budeme obratem informovat.
Kamenná prodejna Runsport.cz:
Runsport.cz
Lorencova alej 1097
563 01 Lanškroun
Obchodní podmínky našeho eshopu si můžete prostudovat zde.